21 listopada 2013

Dzień Szczerości

21 listopada - Dzień Szczerości

6 komentarzy:

  1. [Em, przepraszam bardzo, ale Dzień Szczerości jest 21 listopada, a nie dzisiaj - troszku się pośpieszyliście, a czas na wysyłanie emaili jest jeszcze przez miesiąc ;) Dla potwierdzenia - cytat z postu organizacyjnego Baru:
    "Dnia 21.11 widnieje w kalendarzu Dzień Szczerości."]

    OdpowiedzUsuń
  2. [No to jak ktoś coś dośle to można wstawić resztę za miesiąc ^^ ]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Proponuję wtedy odnowić cały post, uzupełniony w dosłane wiadomości, albo zrobić to po prostu za parę, gdy jeszcze parę osób dośle :)]

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Jeju, przez chwilę myślałam, że żyje na innej planecie bo u mnie już listopad xD Kilka sekund zajęło mi ogarnięcie, że to stare komentarze hehe. Tak czy siak, podoba mi się! Cieszę się, że ten pomysł wypalił. A co do plusów jestem jak najbardziej za. No i dziękuje za szczere opinie.

    P.S Asmo, sposobu pisania nie zmienię ^^ (urazy nie chowam). ]

    OdpowiedzUsuń
  5. [Czyli jednak jestem sztywna xD Dzień Szczerości chyba możemy uznać za udany, za plusami również jestem, a jakże by inaczej. Dziękuję za wszystkie opinie.

    P.S. "Opis zdechł"? - Hmmm, muszę się nad tym głębiej zastanowić...]

    OdpowiedzUsuń
  6. [ A mnie wszyscy kochają. <3
    Ja Was też. c:

    Oj no Baruś no. :c Nie każę Ci zmieniać przecież. ]

    OdpowiedzUsuń