25 marca 2013

Zasłużeni


Tak moi drodzy! Nastał ten moment, że bez żadnych zahamować jestem gotowa by przedstawić Wam pierwszych zasłużonych.

"♥ Zasłużeni ♥ Odznaczeni za swój upór w dążeniu do swoich celów, za czas oddany Stadu, wielkie ambicje i wkład w życie społeczne HOTN i osobiste poświęcenie na jego rzecz. Osoby te zazwyczaj są odznaczone pokaźną ilością plusów, są wzorcem dla innych i angażują się w rozwój stada."


Tak więc, zapewne dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że pierwszym zasłużonym zostaje samiec, który angażuje się w życie stadne ze wszystkich sił, nominowany do najprzyjaźniejszej osoby HOTN, sympatyczny, będący podporą dla każdego, kto tylko tego potrzebuje. Tajemniczy ten, który zgubił po drodze życia swoją pamięć.

Baru!
Od dziś Nieustępliwa Ciszo.
Baru. Dziękuję Ci za Twoje starania, mam nadzieję, że wcale nie przygasną, wręcz przeciwnie.
 

Oto talizman. Sam niebawem odkryjesz, w jaki sposób jest połączony z Twoim od teraz nieodłącznym towarzyszem
Cettei
Contumax Silentium
[Nieustępliwa Cisza]

Jest to demonica niezwykle rozważna, posiadająca ogromną wiedzę. Odrobinę zamknięta w sobie, sprawia wrażenie bardzo płochliwej, jednak jak każdego przedstawiciela jej rasy, nie trudno ją sprowokować. W walce nie działa pochopnie, potrafi dobrze wykorzystywać swoje atuty, jakimi są jej wielkość, gdyż jest większa niż Ty, oraz umiejętność spojrzenia w głąb tego, w kogo oczy wlepi swoje błękitne ślepia. 
Mam nadzieję, a nawet jestem przekonana, że z jej pomocą łatwiej Ci będzie dowiedzieć się o przeszłości.

Oraz całkiem konkretna, żywa, ale o połamanej nodze owca, która czeka na Ciebie w Twojej jaskini - jako nagroda za wygrany konkurs podczas dnia wiosny. Smacznego.
_________________________________________________________________________

Drugą zasłużoną zostaje jedna z bardzo nielicznych w naszym stadzie kotek, na pozór cicha i spokojna, ta, którą nie sposób zauważyć nocną porą na naszych terenach, gdyż zlewa się z mrokiem. Jest z nami od samego początku i odczułam, że bardzo zależy jej na Stadzie Nocy. Wygrała jako najmroczniejsza osoba marca 2013.

Raksha!
Od dziś Oddechu Nocy
Tobie również chciałam podziękować, jesteś jedną z tych osób, które są podporą dla Stada Nocy.

Oto talizman. Sama musisz wydobyć z niego swoją drugą połowę - demona. 
 
 
 Eishame
Spiraculum De Nocte
[Oddech Nocy]
Jej umaszczenie zachwyca, sprawia, że nie można oderwać od niej wzroku - co jest przydatne jako rozproszenie podczas walki - futro mieni się barwami nocy, nieraz w jej wnętrzu można dostrzec gwiazdy. Jeżeli tylko tego nie zapragnie, niełatwo ją dostrzec, za dnia kryję się w cieniu, nocą potrafi stać się zupełnie niewidzialna. Przez jej umiejętności nieraz mylona była z Cieniem, jednak posiada temperament i inteligencję demona. Jak przystało na kota, porusza się bezszelestnie.


_______________________________________________________________________
 
Pałam dumą, moi drodzy. 
Jeżeli tylko chcecie, zostaniecie operatorami na chacie, oraz od tej chwili i od Was zależeć będzie komu należą się plusy, z Wami zaradzę się też w sprawie następnych zasłużonych. Jeżeli tylko macie jakieś uwagi dotyczące bloga, czy funkcjonowania stada - możecie decydować, po moim uprzednim zatwierdzeniu. 
 
I są już osoby, którym blisko jest do tej rangi.
Swoją drogą, operatorami zostaniecie niebawem, kiedy założę chata, gdyż pojawiały się prośby o zmianę na taki, nad którym będę miała dostęp do logów
 
Cóż. Gratuluję Wam. 
I Fleur, proooszę, napisz część stadnego opowiadania.   

 
 
 

7 komentarzy:

  1. Spojrzała na zasłużonych i uśmiechnęła się lekko. -Gratuluje. Zdecydowanie należy się wam to wyróżnienie. - zamachnęła lekko ogonem.

    OdpowiedzUsuń
  2. *patrzy z niedowierzaniem na talizman który bardzo przypadł mu do gustu* Se... Serio? *uśmiecha się szeroko* Nie ma sprawy Error, na pewno postaram się poświęcać naszemu Stadu tyle samo, a w miarę możliwości nawet więcej, czasu. Co do demonicy, nie powiem, jestem lekko zdziwiony, zawsze byłem pewien, że demony są tej samej płci co posiadacze ich, ale nie narzekam. *uśmiecha się szarmancko* Ja Tobie Er również dziękuję i mam nadzieję, że Cettei Contumax Silentium, tak jak mówisz, będzie pomocna nawet w kwestii mojej przeszłości. [ a teraz proszę o lekkie wyjaśnienie. Rozumiem, że demonica ,,żyje,, we mnie i mogę ją wezwać w każdej chwili, ale ma ona swój odmienny charakter? Nigdy nie miałam do czynienia z czymś takim więc chciałabym się upewnić. ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach i dziękuję za owieczkę *oblizał się na myśl o jedzeniu*

    OdpowiedzUsuń
  4. *uśmiecha się lekko patrząc na Baru i Rakshę, skinęła łbem* Gratuluje wam obydwóm, zasłużyliście na to

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiechnęła się i skinęła pyskiem, z wdzięcznością spoglądając na piękny talizman.
    - Dziękuję za to wyróżnienie, choć nie wiem czy na nie zasłużyłam. Będę się starać z całych sił, by zrobić dla stada ile w mojej mocy i więcej, jeśli tylko dam radę. Może dzięki Eishame Spiraculum De Nocte uda mi się opanować wszystkie moje demony - powiedziała z lekkim uśmiechem.

    [Mi się od razu skojarzyło z demona ze Złotego Kompasu, jednak wydaje mi się, że jest dokładnie tak, jak napisałaś Baru. Pewnie między każdym demonem i właścicielem nawiązuje się nieco inna więź, tak wnioskuję na podstawie tego. W każdym razie - dziękuję za to wyróżnienie.]

    OdpowiedzUsuń
  6. Popatrzyła na Baru i na Rakshę. - Gratuluję- uśmiechnęła się do nich serdecznie.

    [Jak Mai się nie zgłosi, to ja mogę napisać część opowiadania c:]

    OdpowiedzUsuń