5 lutego 2013

Organizacyjna 05.02.2013

  • A więc tak - nie ma mnie jeszcze kilka dni, tj. do końca tego tygodnia - potem mam ferie.
  • Dziękuję Error, która zapewne ogarniała wszystko, chociaż nie wiem, bo nie mam czasu się przyglądać.
  • Dziękuję Wam za te kilka opowiadań, chociaż z lenistwa pewnie już ich nie nadrobię.
  • Co powiecie na jakąś zabawę w nadchodzący tydzień lub następny weekend?
  • Opowiadanie stadne chyba powinno przejść na kogoś innego, Lisbeth najwyraźniej umarła.
  • Lista obecności pojawi się niedługo.
  • Jeśli któreś z Was ma niewpisane plusy - skarżyć mi się o nie.

6 komentarzy:

  1. [Hah, też zaczynam wtedy ferie. Zabawa zawsze jest mile widziana, może przynajmniej pojawi się trochę więcej osób. Plusów powinnam mieć chyba 8 za komentarze, ale to tak na marginesie.]

    OdpowiedzUsuń
  2. [Ferie mam w tym samym terminie i rowniez mam zamiar sie obudzic. Notatki jakos nadrobie i komentowanie rowniez, od kiedy znow zaczelo mi dzialac "D Bajdelej, powinnam miec chyba jeden plus za komentarze pod notka.]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Ja nie wiem czy powinnam się domagać plusów, ale chyba raczej tak bo komentuje i pisałam ostatnio opowiadanie. A co do ferii to macie bardzo fajnie bo wam się zaczynają, a mi niestety kończą. Ale na bloga znajdę zawsze czas]

    OdpowiedzUsuń
  4. [Już pisałam, że nie będę kontynuować opowiadania. Nie mam na to czasu, ni pomysłu. I nie będzie mnie do końca ferii, albo i dłużej - 11 lutego]

    OdpowiedzUsuń
  5. [Jaaaa plusy. Jeden za tego sylwestra, a drugi za komentarze (bo w sumie mam ich już 40, ponad)]

    OdpowiedzUsuń
  6. [Jeżeli potrzebujecie ich już, to poproście Error, ja mam znowu problem z zalogowaniem do panelu administracyjnego x.x]

    OdpowiedzUsuń