Przekraczasz mistyczną bramę, okalaną bluszczem, korony liściaste osłaniają drogę, czyniąc ją ciemną i magiczną. Drzewa powykręcane, jak zatrzymane w tańcu, mgła jak oddech Boga, ciepło drzewca z ognia na środku polany, ukrytego w międzylesiu. W głębi grota, jaskinia skalna; półki i rozpadliny skalne są dla większości domem.


Stado:
♀: 10 | ♂: 4

Ogłoszenia:
- Blog aktualnie nieaktywny. Zapraszamy na Discord.

Zapraszamy w Nasze szeregi!

1 listopada 2012

Notka organizacyjna 1

  • Tiinkerbell pojawi się, kiedy jej łącze z Internetem ulegnie poprawie.
  • Piątek 02.11.2012 wieczorem; 19:00 pierwsze ognisko HOTN po przeniesieniu na BS.
  • Zadania pojawią się wkrótce. Przypominam, że hierarchia i niemalże wszystko zostało "wyzerowane" i ponownie będziemy starać się o rangi. Zadania niekoniecznie będą polegały na pisaniu opowiadań.
  • Pomóżcie ożywiać HOTN.
  • "Zdjęcia" zostały zastąpione Notkami Powitalnymi. Dotychczasowe granie pod zdjęciami teraz odbywa się analogicznie pod Notkami Powitalnymi.
  • Zasłużeni i Duma także zostali wyzerowani.
  • Zmieniłem Flash-Chat! Kliknij "Polana" w Menu na górze!
Mam do Was także bardzo ważne zapytanie.
Odnośnie dodania fabuły dla HOTN. Stado samo w sobie powinno być wspólnotą jakiejś grupy osób, wzajemnych relacji i zabawy, ale, co wyraźnie widać, nastały czasy "Poważnych RPG", przez co zwykłe stada tracą popularność. Dodanie fabuły pozwoli na łatwiejsze wymyślanie zadań, rozwój stada, ciekawość historii i co dla mnie najważniejsze: Eventy fabularne i opowiadania stadne teraz będą miały głębie i większy sens. Dlatego powiedzcie, co myślicie o dodaniu fabuły do rozgrywek HOTN, uściślenia czasów, historii i klimatu gry. Oczywiście na tyle subtelnie, by stado nie straciło "stadowości".

Jeżeli są pytania; to są komentarze.

4 komentarze:

  1. Jestem przeciwna fabule.
    Nigdy nie wiadomo co się stanie przez co RPG jest jak drugie życie, tyle że tu w każdej chwili można zmienić postać. Taka prawda. Ale dzięki temu, że tu żyjesz jak chcesz, właśnie ludzie chcą tak żyć. Każdy jest inni i to, że się różnimy sprawia, że HOTN jest czymś cudownym. Połączeniem najróżniejszych charakterów. Połączeniem nagłych pomysłów wszystkich graczy.

    Nie dla fabuły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli mamy 3:1. Ja, Padma i Requiem jesteśmy za.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za fabułą. Wprowadzi ona coś nowego, pozwoli rozwinąć stado, które, nie oszukujmy się, zostało trochę w tyle w porównaniu do większości blogów grupowych. Poza tym fabuła nie ogranicza naszych postaci i samej gry, wręcz odwrotnie- wzbogaca ją. Dodatkowo fabułę możemy rozwijać, jak chcemy i wcale nie traci na tym nasze stado. Tiff, przecież nie oznacza to, że postacie nie będą zróżnicowane. Na tym to właśnie polega, aby każdy nowy charakter coś do naszej rozpoczętej już historii wprowadzał.

    Arashi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ująłbym tego lepiej. Dziękuję, Arashi.

    OdpowiedzUsuń