9 grudnia 2013

Usprawiedliwienie i reszta..

No nazbierało mi się tego, ale kiedyś trzeba przyznać się do winy. Nie będę ściemniać ani nic z tych rzeczy. Nie było mnie. Na pewno zauważyliście to, a jeśli nie no to trudno. Tak czy owak chciałam powiedzieć takie duże, głośne PRZEPRASZAM. Uh.. Jest. Napisałam to. A teraz usprawiedliwienie. Dlaczego mnie nie było ? Trochę z powodu szkoły, trochę, bo miałam karę, trochę, bo miałam swoje problemy, ale najprawdziwszą prawdą było moje nieuleczalne lenistwo. Ot co ! No jestem człowiekiem i swoje wady mam. Obiecuję poprawę. Postaram się jakoś bardziej udzielać i odpisywać na komentarze.
Ale ale.. Na szczególne przeprosiny zasługują Baru i Raksha. Dlaczego ? A no dlatego, że ich znam najdłużej i chyba z całego stada najlepiej i dlatego, że przez moje lenistwo musieli czekać kilka tygodni zanim raczyłam z siebie coś wykrzesać i odpisać im na komentarze.
No dobra to tyle ode mnie. Nie będę już wam głów zawracać.
Dzięki.
Dalia Seron
Ps. - Niedługo napiszę kolejną cześć SNÓW. Mweheh xD Nie ma tak dobrze. Wrócić, wróciłam, ale pomęczyć was muszę moją (nie) piękną twórczością xD 

4 komentarze:

  1. [ Uh, no dobra... Wybaczam :D ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ Uff.. Co za ulga. Yupi !!! * rzut i tula * To teraz jeszcze reszta. ]

      Usuń
  2. [Prosta sprawa, nie ma czego wybaczać. Sama nie jestem lepsza. Dobrze, że wróciłaś, bo brakowało nam Ciebie, jak sądzę ;)]

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Grzeszysz grzechem grzesznym. Czekam na sny. ]

    ~Kendal

    OdpowiedzUsuń