9 stycznia 2015

Kilka spraw organizacyjnych; Nowa hierarchia, tereny stada, event + Lista Obecności.

1. Event dzisiaj nie wypalił. Został przełożony, jednak nowa data nie została jeszcze ustalona.
2. Pojawiła się nowa hierarchia. Zmieniły się niektóre nazwy stanowisk, doszło także kilka nowych.
Jestem w trakcie przygotowywania opisów do wszystkich rang, jednak nie wiem ile mi to jeszcze zajmie.
3. Przygotowałam opis terenów Stada Nocy. W tym celu przewertowałam stare opowiadania i pliki, zebrałam wszystkie opisy i mapy, które do tej pory zostały stworzone. Starałam się uwzględnić wszystkie miejsca, które kiedykolwiek zostały wspomniane. Mam nadzieję, że niczego nie zabrakło.
4. Raksha, jeżeli bym mogła znów prosić o Twoją pomoc - potrzebne jest zadania na Strażnika dla Fujo.

5. Lisa Obecności. Czas do 17 stycznia (sobota).

17 komentarzy:

  1. [Jestem, jestem.
    Odnośnie tego zadania postaram się pomóc, tylko tak trochę nie wiem, jak się do niego zabrać - Strażnik jest kimś pomiędzy czujką a obrońcą? Bo jak myślę nad zadaniem, to mam wrażenie, że wychodzi mi coś dla czujki xd Hm, hm... Pomyślę i dam znać. (Swoją drogą, że dla siebie też muszę jeszcze wymyślić...)]

    OdpowiedzUsuń
  2. [Jestem i chętnie w czymś pomogę jeśli trzeba.]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Jestem i także poproszę o jakieś zadanie...}

    OdpowiedzUsuń
  4. [Seiye - na maga jakiego żywiołu chcesz zadanie? W karcie nie sprecyzowałeś, a muszę wiedzieć, by móc coś wymyślić.]

    OdpowiedzUsuń
  5. [nie da się ogólnie? bo ja się ogólnie magią posługuje a nie tylko żywiołami...]

    OdpowiedzUsuń
  6. [Czyli na Czarodzieja, mam rozumieć? Bo na pierwszym szczeblu są magowie od poszczególnych żywiołów i czarodzieje, taki tylko wybór. Jeśli tak i chcesz na Czarodzieja - zmień to też w swojej karcie ;)]

    OdpowiedzUsuń
  7. [ Wcześniej nie było innej możliwości niż mag jakiegoś żywiołu, to dlatego. Mam nadzieję, że nazwa "czarodziej" może być. Chciałam żeby sie jakoś różniło od "magów".

    OdpowiedzUsuń