17 stycznia 2014

Notka Organizacyjna.

1. Rada stada
Kilka miesięcy temu Seth zaproponował stworzenie kilkuosobowej rady. Dzisiaj wracam do tego tematu.
Z racji, że Error nie daje znaku życia już od bardzo dłuższego czasu, blogiem i tak zajmuję się ja, a ogólnie stadem ja, Baru i Raksha, stwierdzam, że utworzenie takiej rady było by dobrym pomysłem. Potrzeba jakiegoś oficjalnego organu, zajmującego się stadem, który mógłby zarządzać wszystkim i do którego można by się zwrócić z prośbą czy zapytaniem.
Z tego co  pamiętam, ostatnim razem większość osób była za tym pomysłem i nie miała nic przeciwko wytypowanym osobom, jednak chciałam się Was jeszcze raz zapytać co o tym sądzicie i czy zgadzacie się na utworzenie takiej rady?

Pozostaje jeszcze sprawa Error - czy mam próbować się z nią kontaktować i zapytać się jakie jest jej stanowiska w tej sprawie, czy uznajemy, że nie było jej już tak długo, że nawet nie warto się fatygować? Ewentualnie jest możliwość pozostawienia jej na stanowisku alfy i utworzenia rady tak czy siak, ale nie wiem czy miałoby to jakikolwiek sens.

2.Konkurs na opowiadanie
Kolejna sprawa, to konkurs na opowiadanie - może mnie ktoś wtajemniczyć na czym stoimy? Bo zupełnie się nie orientuję. Kto już napisał swoją część, kto teraz ma pisać, czy w ogóle chcecie to ciągnąć?

3. Opowiadanie stadne
Następnie opowiadanie stadne, to powiązane z fabułą. Wiem, że takowe było, ale nie mam pojęcia, czy nadal trwa, czy już się skończyła. I w ogólnie nic na jego temat nie wiem. Także też bym prosiła o wtajemniczenie.

4. Ognisko/konkurs
Może ktoś miałby ochotę przygotować i zorganizować jakieś ognisko, albo mini-konkurs? Tak żeby wprowadzić tu trochę ruchu.

5. Szablon
Myślę, że wraz z nowym rokiem, moglibyśmy zmienić szablon bloga. Co o tym myślicie? Jeżeli jesteście za, to czy byłby ktoś, kto mógłby się tym zająć?

6. Zasługi
Sprawa plusów. Niestety nie jestem w stanie na bieżąco tego nadzorować, dlatego mam prośbę do Was, żebyście pilnowali plusów, które powinniście dostać i zgłaszali się tym w zakładce "Zasługi". Bardzo mi to ułatwi pracę.

7. Zadania do hierarchii
I tu znów chciałam poprosić Was o pomoc, a mianowicie o wymyślenie zadań do hierarchii. Jeżeli ktoś się trochę wysili i wymyśli jakieś zadanie, dostanie plusa za aktywność. c:

W tej chwili zapotrzebowanie jest na zadania dla:
Aldieb- Mag powietrza
Sunflower - medyk
Arjuna - mag wody, medyk, wojownik

(Jeżeli o kimś zapomniałam, to krzyczcie.)

8. Było coś jeszcze, ale zapomniałam co. :c Jak sobie przypomnę, to dopiszę.

11 komentarzy:

  1. [1. Też wydaje mi się, że większość się zgodziła i ja również jestem za. Możesz spróbować skontaktować się z Error, jeśli jednak nie będzie miała zamiaru wziąć się za bloga i stado, to chyba stanowisko alphy powinno się zwolnić - oczywiście to moja osobista opinia, bo po prostu za długo już nie daje znaku życia - a wtedy, nawet bez alphy, przez jakiś czas może zarządzać sama tylko rada, by potem możliwe wyłonić kogoś odpowiedniego na to stanowisko.
    2. Konkurs był świetny, ale swoją część napisałam tylko ja (http://herd-of-the-night.blogspot.com/2013/05/crazy-is-my-life-na-konkurs.html) i Baru (http://herd-of-the-night.blogspot.com/2013/05/czy-to-aby-sen-konkurs.html), reszta się wykruszyła, a z jury też zostałaś tylko Ty, więc jeśli nie zbiorą się chętni, to to chyba nie ma większego sensu. Ogólnie chodziło o stworzenie opowiadania stadnego, ale bez żadnego planu, każda kolejna osoba miała dodać po prostu coś od siebie, coś nieoczekiwanego, oryginalnego, zaskakującego i miało to stworzyć swoisty ciąg wydarzeń, tak mi się przynajmniej wydaje, z tego co zrozumiałam.
    3. Części było sześć, do pierwszych czterech są linki przy fabule, piątą napisała Dalia, a ostatnią, szóstą, Baru (http://herd-of-the-night.blogspot.com/2013/09/jedyny-suszny-pan-6.html) i jest też w niej pobieżnie wyjaśnione, o co chodzi. Wszystko tak naprawdę jest opisane w fabule i tych częściach, więc jak przeczytasz i fabułę i części, powinnaś się zorientować. W skrócie - dziewczynka się pojawiła i stado musi odnaleźć wszystkie potrzebne składniki, oczywiście póki co, teraz na tym etapie jesteśmy, że każdy ma już przydzielone zadanie i powoli będzie trzeba ruszać na poszukiwania, ale jeszcze każdy może się dołączyć. Mniej więcej. Mówiłam, że mogę napisać następną, ale nie jestem pewna, kiedy by to miało nastąpić, póki co nie jestem w stanie.
    4. Byłoby fajnie, ale ja nie dam rady - choróbsko, brak chęci, życia i innych niezbędnych pierdół, aczkolwiek jeśli ktoś się podejmie, pewnie wezmę udział.
    5. Za, jednakże ja beztalencie w tym temacie, więc nie pomogę.
    6. Pewnie, podliczę sobie i napiszę, już o tym w sumie dawniej myślałam - może nawet ktoś mógłby co jakiś czas sprawdzać należne wszystkim plusy i pisać potem pod zasługami taki, hm, komentarz uzupełniający? Tak mi tylko przez głowę przeleciało, bo w sumie chyba każdy powinien sam sobie pilnować.
    7. Mogę spróbować, a jak coś wymyślę, to Ci prześlę :)
    8. To ja mam prośbę - masz dostęp do chatu z sylwestra, prawda? Może mogłabyś tak, no nie wiem, wstawić coś odnośnie tejże "imprezki"? Jakieś logi, cuś? Tak, żeby się pojawiło, jeśli to nie problem.

    P.S. Przepraszam za swą kiepską aktywność - zerową wręcz powinnam rzec - nie będę się wymawiać szkołą, chorobą i innymi takimi, bo to większego sensu nie ma. Zaglądam tu jednak cały czas, czytam i tak dalej, jak wrócą mi chęci i siły, to się znów postaram po udzielać bardziej :)
    Pozdrawiam wszystkich.]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [1. W porządku, w takim razie do niej napiszę.
      2. Ja mogę oceniać w pojedynkę, a co do uczestników, to może Arjuna albo Sunflower zechciałyby się dołączyć?
      3. Mhm, rozumiem.
      5. Ja chyba bym mogła nawet spróbować. Tylko tutaj mam do Ciebie pytanie, czy nie miałabyś nic przeciwko temu, żebym użyła tego obrazka? http://balaa.deviantart.com/art/Apophis-360260625 Wydaje mi się, że pasuje wręcz idealnie i nic lepszego nie mogłam znaleźć. Jedyny problem to to, że jest to rysunek odzwierciedlający twojego demona.^^"
      6. Mimo wszystko łatwiej by było gdyby każdy sam pilnował swoich plusów.
      7. Super. c:
      8. Tak, mogę. Jednak wydaje mi się że nie należy logów wklejać tak bezpośrednio. Trzeba wyciąć offtop i poprawić co poniektóre rażące w oczy błędy, zrobić taką ogólną korektę, a na to nie mam zbytnio czasu. Jeżeli jednak ktoś mógłby się tym zająć to mogę mu to przesłać.]

      Usuń
    2. [5. Ewentualnie myślałam o którymś z tych:
      http://yuumei.deviantart.com/art/Lead-me-to-Night-120974408
      http://dark-sheyn.deviantart.com/art/Night-Dreams-160602472
      http://novawuff.deviantart.com/art/You-Could-Never-Tame-238295082
      http://novawuff.deviantart.com/art/Full-Moon-183910247]

      Usuń
    3. [2. Więc musimy poczekać i zobaczyć, co napiszą tutaj, albo zwrócić się bezpośrednio do nich.
      5. Nie mam nic przeciwko, może nawet i byłoby lepiej, bo to członkini stada mimo wszystko i... No, wiesz, o co chodzi ;p Grzebiąc po deviancie natrafiłam jeszcze na coś takiego - http://novawuff.deviantart.com/art/Mirroring-345583532 - i też wydaje mi się całkiem pasujące, aczkolwiek zdaję się na Ciebie, moje błogosławieństwo masz :D
      7. Niczego nie obiecuję, więc jak Baru już wymyślił, to użyj jego pomysłów, a ja może z czasem coś wykombinuję do pozostałych :)
      8. Możesz mi wysłać, a ja się pobawię w korektę, nie jest to dla mnie jakiś wielki problem.]

      Usuń
  2. [ 1. Jestem jak najbardziej za Radą, a co do Error popieram Rakshe, spróbuj się z Nią skontaktować, jeżeli nie wyrazi chęci lub nie da odzewu to jestem za usunięciem Jej z stanowiska i albo zostaniemy przy Radzie, albo wybierzemy nowego przywódcę.
    2. Z konkursem nie mam co za wiele pisać, Raksh mnie uprzedziła. Jestem za kontynuacją ale bez chętnych jest to nie realne więc to już nie ode mnie zależy.
    3. Tak ostatnia część jest moja, przypływ weny, jednak i do kontynuacji tego opowiadania są potrzebni chętni, chyba, że z Rakshą i Tobą Al się tym zajmiemy, ale nie wiem czy to ma większy sens.
    4. Nie mam narazie pomysłu na konkurs, ale jak coś wykombinuje to napewno dam znać.
    5. Mogę zająć się "obrazkiem tytułowym" co do reszty nie wiem jak się zabrać, chyba, że mi ktoś zdradzi, albo oświeci, bo może jednak wiem heh.
    6. Napisze w komentarzu.
    7. Mag powietrza - z niewyjaśnionych przyczyn z w stronę naszych terenów, z ogromną prędkością nadciąga ogromna trąba powietrzna, jest z nią coś nie tak, wykazuje funkcje życiowe, jakby posiadała własną dusze, nie wiemy tego napewno ale prawdopodobnie to istota magiczna, pożera wszystko na swojej drodze, a na swoją drogę wybiera miejsca zamieszkane, tak więc prawdopodobny jest atak na nas. Powstrzymaj to coś.
    Mag wody - Z wód na naszych terenach zniknęły ryby, zwierzęta przestały korzystać z wodopojów, jest ich coraz mniej w lesie, emigrują aby zgasić pragnienie, sama woda wydaje się czysta, nie wiadomo czy coś ją zamieszkuje, czy została skażona. Twoim zadaniem jest rozwiązanie tego problemu.

    To takie dwa moje prototypy, wymyślone od tak, jak najbardziej można coś do nich dodać, jak wpadnę na pomysły co do medyka czy wojownika to też napiszę.
    8. Korzystając z okazji, jak znajdziesz czas to możesz wpisać w pary Dalię i Baru. ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [1. Problem w tym, że nie jestem pewna czy w tej chwili jest ktokolwiek kto by się nadawał na stanowisko alphy. Bardzo trudno jest samemu zarządzać stadem, w dodatku takim, który boryka się z pewnymi problemami. Dlatego opcja rady wydaje mi się w tym momencie najbardziej rozsądna.
      7. Okej, dzięki za pomysły. Poczekam jeszcze i zobaczę, czy Raksha na coś wpadnie, albo może mi się uda coś wymyślić, ale plus za aktywność Ci się należy. c:
      8. Zrobione.]

      Usuń
  3. To może ja też, mimo mojej katastroficznej obecności, wyrażę się na każdy temat. Tak więc :
    1. Pomysł z Radą Stada bardzo mi się podoba. Zastanawia mnie tylko kto by zasiadł w tej radzie. Nie wyrażę zdania co do kontaktu z Error, bo nie mam takowego.
    2. Osobiście chyba nie brałam w tym udziału, więc nie wiem o co chodzi. Nikogo nie chce obrazić. Jeżeli byłam zapisana to przepraszam.
    3. Co do stadnego opowiadania, to osoby które były wcześniej wtajemniczone (m.in. ja ) dostały zadania. Każdy ma coś odnaleźć. Ja nie wiem kiedy napiszę moją część. Teraz mam ferie to może dam radę.
    4. Ognisko ? Bardzo chętnie tylko kiedy i gdzie ? Flash nie działa. Znaczy się, strzela co chwila fochy. Są jeszcze chatzy, ale ja się na tym nie znam.
    5. Co do szablonu to mi to obojętne, byle by blog się rozwijał. Osobiście nie mam ani talentu ani możliwości się tym zająć.
    6. Co do plusów to ja się o nic nie upominam, bo mi na tym nie zależy. Jak już mówiłam, chce by blog się rozwijał.
    7. Uh.. Arjuna widzę chce kilka stanowisk na raz. No nic. Zadanie mogłabym wymyślić, tylko przydzielcie mi jakieś i dajcie trochę czasu na namyślenie się.
    8. Dzięki za wpis w pary. Widzę, że Baru się tym zajął/a ;)
    To więc tyle ode mnie. Nic nowego pewnie nie wniosłam, ale jednak się wysiliłam i odezwałam xD (WYCZYN ! )

    Dalia Seron

    OdpowiedzUsuń
  4. [Jeszcze odnośnie tych zadań - teraz mi się przypomniało - przy hierarchii jest napisane, że można zajmować tylko dwa stanowiska, więc Arjuna musi z któregoś zrezygnować. Jak ją ktoś złapie, to może przekazać, by się zdecydowała i dała znać, żebyśmy wiedzieli, do jakich stanowisk kombinować z zadaniami :)]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. [ W końcu do niej napisałam, czy też może raczej ona pierwsza się do mnie zwróciła, jak się okazało w podobnej sprawie.
      W każdym bądź razie Error zdecydowanie popiera nasz pomysł. ]

      Usuń
  6. 1. Cóż ja chyba pod tym względem nie powinnam się wypowiadać, ale skoro ktoś jednak jakby co ja nie mam nic przeciwko, jak kogoś to obchodzi. W końcu nie jestem jeszcze prawdziwym członkiem HOTN.
    2. Hmmm co do konkursu, to chętnie bym się dołączyła, jakby ktoś mnie wtajemniczył, ale z góry uprzedzam, że nie pisze tak pięknych opowiadań ja Aldieb oraz dawno nie pisałam takich porządnych, muszę wrócić w swoją wprawę.
    3. Podobnie mogę się dołączyć, ale reszta jak powyżej.
    4. Jestem za, czemu nie. Jednak ja nie jestem dobrym organizatorem imprez.
    5.Hmmm umiem zrobić takie proste nagłówki, nie wiem czy nu się podobało i pasowało na stado.
    6. Spoko, choć wątpię by jakieś tak szybko zdobyła.
    7. Czytałam innych komentarzy i rezygnuje z wojownika, moje niedopatrzenie. Owszem jestem ambitna, ale lubię pracować na swój cel od podstaw, a nie iścić na skróty.

    8. Przepraszam, za tak długa, nie zgłoszoną nieobecność, ale miałam pewne problemy.

    OdpowiedzUsuń