11 lipca 2013

Organizacyjna po raz... nie wiem który

    Kolejna z ciągu organizacyjnych. Sporo ich ostatnio. Cóż, mam nadzieję, że wpływają korzystnie.

    Szablon uległ zmianie - kilkoro z Was tego chciało. Ostatecznie przekonała mnie Aldieb, która stwierdziła, że tamten z wilkiem "jest już długo i zrobił się nudny". Starałam się, więc proszę docenić. Jeśli szablon nie pasuje - mówcie. Postaram się wykombinować coś innego.

    Dodane zostały zadania do hierarchii.
   
    Zakładek na górze macie teraz więcej - może będzie bardziej przejrzyście.
  
    Pamiętnik zyskał szablon, w miarę go uporządkowałam, dałam kategorie tekstów, coby łatwiej się szukało. Aczkolwiek wymaga on jeszcze wiele wiele pracy. (367 postów na około 600)

    Lista obecności zostaje ominięta tego miesiąca, jak było wspomniane w poprzednich organizacyjnych. A to z racji wakacji i innych racji nie-wakacji.

    Jesteśmy po zlocie C: Notkę i zdjęcia macie.

    Wywiady - proszę osoby, które chcą je przeprowadzać o dorwanie kandydatów (Syriusza i Asmosia) na gg, chacie or whatever. Wywiady mają być zrobione na za tydzień. Wzór macie w starym WoHOTN


Dobrej nocy!


1 komentarz:

  1. Szablon bardzo mi się podoba-brawo. Chociaż trzeba się przestawić, że wszystko jest bardziej z prawej strony.

    OdpowiedzUsuń