27 lutego 2017

Przepraszam, przepraszam, przepraszam...

   Tak, to jest najważniejsze co mam do napisania... "Przepraszam". Chciałam się poddać i odpuścić, chciałam, ale nie potrafię i w sumie to wcale nie chce. Tym bardziej, że widzę iż nadal ktoś tu zerka, nadal zaglądacie i PROSZĘ WAS WSZYSTKICH OBECNYCH, ZAPISANYCH I CHCĄCYCH SIĘ ZAPISAĆ dajcie znać pod tym postem, a zrobię wszystko, aby dobrze poprowadzić Stado Nocy. Nie obiecuję, że będzie łatwo, nie mówię, że będzie Nas tu wielu, ale jeżeli jest chociaż cień nadziei i chociaż jedna zainteresowana osoba, to jestem w stanie kontynuować życie Naszej rodziny. Jesteście ze mną?


Autorka Baru oraz Membu 
wraz z dużym pokładem nadziei

9 komentarzy:

  1. Bardzo mnie to cieszy ^^ Widniejesz już w członkach stada, poczekam jeszcze kilka dni na odzew, zobaczymy ilu nas się zbierze i podejmiemy pewne wspólne kroki. Oczywiście jeżeli chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany w swojej Karcie Postaci to masz pełne prawo. Dziękuję za odzew :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cały czas wchodzę na czaty, mam zaproszenie tylko jeszcze nic nie napisałem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, czekamy więc na Twoją notkę powitalną. Niedługo planuję napisać notkę organizacyjną, chcę wprowadzić na nowo ogniska co pozwoli nam "złapać się" na czacie, bo jak na razie wszyscy się mijamy. Oczywiście dzień wyznaczymy razem, tak, aby wpadać mogło jak najwięcej osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją kartą na głównej wyraziłam chyba swoje zdanie. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że wsio umarło. Ale kij, trzeba się zmobilizować i damy radę <3 Żyję! :D

    /Asmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pięknie, w tym tygodniu pojawi się notka organizacyjna! :D

      Usuń
  6. Żyje jakoś, ale żyje // Arjuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Ty nadal z nami jesteś ^^

      Usuń