22 kwietnia 2014

Projekty nagłówka.

Udało mi się znaleźć chwilę wolnego czasu, żeby się tym zająć, ale tak czy siak resztą szablonu będę mogła zająć się dopiero później...

Przygotowałam kilka propozycji, może któraś z nich Wam się spodoba. Mówcie co myślicie.

http://i59.tinypic.com/2qtwxw4.jpg

http://i57.tinypic.com/1zo7zw6.jpg

http://i61.tinypic.com/110ybl2.jpg


Jeżeli chodzi o moje zdanie, to najbardziej podoba mi się drugi. Ale decyzję pozostawiam Wam. Jak nie wybierzecie żadnego, też będzie dobrze.

5 komentarzy:

  1. [Osobiście zakochałam się w ostatnim. Jakoś tak nie wiem czemu, miałam napisać, że drugi jest dla mnie za jasny, ale w sumie ostatni jest jeszcze jaśniejszy... Może idzie o to, że jest bardziej stonowany od drugiego, które dla mnie jest nieco zbyt oczodający kolorami. O, wiem, ostatni jest taki subtelny, w dodatku tekst hymnu mi się bardzo podoba - świetnie go wkomponowałaś. Pierwszy też jest bardzo ładny, aczkolwiek bardzo dużo tego wszystkiego tam. Znów ten z sową przypomina poprzedni - równie ciemny. Składając cały mój wywód w całość, przedstawię po kolei w skali od tego najbardziej podobającego się, czyli - ostatni, pierwszy, drugi i trzeci.
    Huh, pokręcona ta ma wypowiedzieć, no ale...]

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Moja wypowiedź będzie krótsza i mniej pokręcona heh ale zdanie mam podobne. Najbardziej podoba mi się ostatni. ]

    OdpowiedzUsuń
  3. (Cóż najbardziej podoba mi się)

    OdpowiedzUsuń
  4. [Jestem za pierwszym i trzecim, sówka mi się strasznie strasznie podoba. Drugi jest jasny strasznie. Ale ostatni jest uroczy mi się wydaje. XD ]

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Przedostatni. I przy okazji zgłaszam nieobecność. Wiem jestem straszna. Postaram się odpisywać pod notkami, ale na chat raczej nie wejdę.

    >< Uh... I tak mnie nie było... Szybko się budę. ]

    Dalia

    OdpowiedzUsuń