12 marca 2018

Post Organizacyjny!

SPOTKANIE I FESTIWAL 

Więc ogłaszam wszem i wobec, że wpadliśmy na pomysł. Jednak żeby pomysł wypalił potrzebujemy ludzi. Jest to pierwsza notka dotycząca tego. 

Pomysłem jest zrobienie festiwalu - powitanie wiosny oraz wszystkich (lub większości) nowych członków stada, do tego ślub, który powinien jednak się odbyć. 

Więc informacyjnie. Chcę by wszyscy wypowiedzieli się pod tą notką nad terminem w NASTĘPNYM TYGODNIU w którym mogliby być. I podczas tego spotkania omówimy sobie kwestie tego, czy ten pomysł jest dobry czy nie, co byśmy chcieli zrobić w czasie tej akcji i w ogóle.

Przypominam, proszę o to by każdy kto mógł się wypowiedział i wybrał termin który mu odpowiada. Potem pojawi się może kolejna notka albo informacja z ogłoszoną datą spotkania. 


Wasz kochany Tristuś, udający, że umie we władzę.

4 komentarze:

  1. Na burzę mózgów, to w sumie mogę kiedykolwiek, byle nie siedzieć do nie wiadomo której w nocy - a jakbyśmy mieli siedzieć do nie wiadomo której w nocy, to piątek/sobota (następnego tygodnia, oczywiście).

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mi weekend raczej odpada, ale dostępna wieczorami raczej będę w przyszłym tygodniu :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Mi najpewniej odpowiada jedynie piątek, tylko piątki mam wolne~

    Seth.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi odpowiada weekend w piatek tak po 20 by mi pasowało

    OdpowiedzUsuń