31 stycznia 2018

Podsumowanie narady stadnej

Wczoraj, 30 stycznia 2018 roku, odbyła się narada stadna w Wielkie Jaskini. Dziękuję wszystkim za przybycie i zabranie głosu. Ciesze się, że udało nam się przeprowadzić sprawną dyskusję i dojść do wniosków, które zaraz przedstawię.

  1. Postanowiono o przywróceniu Rady Stada, w której skład będą wchodzić Aldieb, Seth, Hiacynt oraz Tristan. Zajmą się oni również sprawami administracyjnymi.
  2. W miejscu dotychczasowych "Zasług" (systemu plusów i minusów), pojawi się zakładka "Pochwały" - pisemna kronika osiągnięć i zasług każdego członka stada, która uzupełniana będzie przez Radę, z możliwością zasugerowania pochwał przez innych członków stada.
  3. Nowa, skrócona hierarchia - która została już opublikowana na blogu. Powód? Mała liczebność stada i puste, nieobjęte stanowiska. Można się zgłaszać po nowe zadania. Jedno zadanie na stanowisko podstawowe, dwa na stanowisko przywódcy kasty. Ustalono także, że osoba, która postanowiła powrócić do stada, a zajmowała kiedyś dane stanowisko w hierarchii (i jej zadanie jest udokumentowane), może na nie wrócić za zgodą Rady Stada. Nie tyczy się to jednak stanowisk przywódczych - wtedy następuje degradacja do jednego z podstawowych stanowisk.
  4. Fabuła - wszyscy członkowie stada proszeni są o jej przeczytanie; znajdziecie w odpowiedniej zakładce. Zgodziliśmy się na wznowienie ciągu fabularnego, trzeba jednak wymyślić w jaki sposób to zrobić. W tym celu w najbliższym czasie pojawi się notka, w której ten temat zostanie rozwinięty.
  5. Pisemna historia stada - pojawi się ona w zakładce "O Stadzie" - pewne elementy wymagają jeszcze dopracowania.
  6. Reklama i promocja stada. Hiacynt zgodziła się podjąć zadania stworzenia bannera oraz sklejenia tekstu promującego HOTN i zachęcającego do dołączenia. Gdy wspomnienie elementy będą gotowe, rozpoczniemy zgłaszanie się do katalogów, spisowników, grup rpgowych na fb oraz innych tego typu miejsc.
  7. Będzie prowadzona kontrola aktywności. Pod koniec każdego miesiąca pojawi się notka podsumowująca. Rada Stada będzie oceniać aktywność każdego z członków stada - przy zerowej aktywności, zostanie on wypisany w poście podsumowującym z ostrzeżeniem. Dwa miesiące braku aktywności oznaczają wydalenie ze stada. Wyjątkiem są oczywiście usprawiedliwione nieobecności.
  8. Bestiariusz oraz spis postaci pobocznych - zajmą się tym Aldieb oraz Tristan (I może Kirke...?)
  9. Zawitał do Nas nowy szablon - mam nadzieję, że będziecie z niego zadowoleni.
  10. Ślub Hiacynt i Tristana - odbędzie się... kiedyś. Bądźcie na to gotowi.

Na koniec chciałabym ogłosić, wyjątkową Listę Obecności, która pozwoli nam ustalić kto jest aktywny i chce pozostać w stadzie. Proszę o podpisanie się też osób, które nie należą jeszcze oficjalnie do stada, ale wiemy, że tu jesteście!
Acebir
Aldieb/Vendela
Arjuna
Asmodeusz/Tristan
Dalia Seron
Fene
Fragonia
Hiacynt
Kirke
Liam
Seth
Scarisse
Wavantos (Wujaszek)

Czas na podpisanie się macie do 11.02.2018!

Dziękuję za wysłuchanie,
Aldieb

15 komentarzy:

  1. Jakkolwiek mnie tu nie ma, to jestem.

    Mogę pomoc! Ogólnie, Ok, nie ogarniam fabuły, ale doczytam i pomogę. Korzystajcie poki mam wenę!/Kirke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś, jesteś, czekamy na KP.

      Na to liczyłam. Będziemy się w sprawie Bestiariusza i Postaci pobocznych odzywać do Ciebie już na discordzie.

      Alu

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. Zaproponowałaś podczas narady wykonanie szablonu - jeżeli w przyszłości będziesz miała czas i chęci, chętnie skorzystamy z Twoich umiejętności; szablon zmieniamy zwykle dwa razy do roku, niekiedy częściej.

      Aldieb

      Usuń
  3. Naprawdę zaznaczyłaś mnie na czerwono? Al, nienawidzę Cię.

    //Seth.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem, jestem. I bawi mnie ta informacja o ślubie bardzo. XD

    Hiacynt

    OdpowiedzUsuń
  5. Odzywam się z nicości, z której (mam nadzieję) niedługo do Was powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nieobecność, ale ogólnie jestem. Jeszcze dziś możecie się spodziewać zaległych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s po powrocie też mogę pomóc jak będzie taka konieczność.

      Usuń
  7. Jestem, jestem oczywiście.
    Asmosia/Tristuś

    OdpowiedzUsuń
  8. No ten, to ja też jestem. Kiedyś napiszę to KP, chociaż prędzej zrobię Wam chyba nowy szablon... (serio, jak coś to dajcie cynk, chociaż szablon Alutki to cud, miód i malinki).

    OdpowiedzUsuń