3 kwietnia 2017

Notka organizacyjna #1 - podsumowanie

 Pozwólcie, że poruszę kilka kwestii związanych z LO jak i innymi sprawami do ogarnięcia ^^

1. Z naszych szeregów zniknęły dwie postaci - Syriusz oraz Etta, oczywiście nie zostali oni wydaleni z bloga i w każdej chwili mogą wrócić, jednak w gwoli ścisłości chcę coś wyjaśnić. Lista obecności miała na celu wyłapanie osób, które są, ale ich nie ma. W prawdzie stado zmniejszyło się nieco, ale zawsze uważałam, że liczy się jakość nie ilość. Przy kolejnych LO wrócimy do starego systemu, czyli za brak wpisu grozi minus, dopiero po uzbieraniu trzech minusów - znikasz z linków członków stada.

Dodatkowo informuję, że LO postaram się organizować raz w miesiącu.

Teraz pytanie do WAS. Czy podpisywanie LO traktować jako osobny punkt w zasługach (tj. liczba uzyskanych plusów nie wpływa na liczbę minusów za niepodpisanie) czy nadal liczyć to razem (co jest kłopotliwe, bo np. ja, musiałabym nie podpisać się 56 razy, aby zniknąć z linków czy zostać ostrzeżona, że sobie lecę w kulki)

Zostawiam to WAM do ocenienia.

2. W demokratycznym głosowaniu piątek został uznany za najbardziej dogodny termin na ognisko. Oczywiście wszyscy są mile wiedzeni każdego dnia w tygodniu, jednak ten termin ustalam jako oficjalne ognisko Stada Nocy.

3. Ze względu na dodanie mapy naszych terenów, powstały małe niejasności co do ich opisu. Prawdę mówiąc dopasowałam po prostu tekst stworzony przez Aldieb do występujących na mapie obszarów, co było z mojej strony nie w porządku. Bardzo za to przepraszam. Jednocześnie poszukuję chętnych do stworzenia opisu na podstawie mapy wstawionej w zakładce "Tereny". Oczywiście możemy zgadać się w kilka osób i podzielić pracą, ale możliwa jest również praca samodzielna. 

Chętnych do pomocy proszę o zgłoszenie się w komentarzu.

4. Chciałabym poznać WASZE opinie co do flash czatu. Mi osobiście kilka osób zgłaszało, że nie mają zamiaru/możliwości z niego korzystać, z różnych powodów. Sama zauważyłam, że dostęp do niego jest mocno ograniczony i zastanawiam się nad sensem posiadania tam pokoju.

Co WY o tym sądzicie?

5. Jeżeli chodzi o zadania do hierarchii, to tak, jak mówiłam już kilku osobom obecnym na czacie - zgłoszeń jest tak wiele, że ciężko mi to na spokojnie ogarnąć. Dlatego proszę o wpisanie się w przeznaczonej ku temu zakładce ("Zadania do hierarchii"). Na dniach postaram się każdemu przydzielić zadanie. Jest też możliwość przyjęcia jednego z gotowych już zadań, wypisanych w tej samej zakładce ("Zadania do hierarchii" -> "Zadania do wykonania"). Jeżeli kogoś zainteresuje któreś z gotowych już zadań to proszę o zostawienie stosownego komentarza pod odnośnikiem "Zadania do wykonania".

6. Ostatnia kwestia do poruszenia. Chodzi o Radę Stada. Na jakiej zasadzie ma ona działać? Chodzi mi o przynależność do Rady. Czy osoba, która dostała się do niej raz, ma zajmować w niej miejsce na stałe (no chyba, że zrobi coś karygodnego i zostanie wydalona ze stada), czy zniknięcie ze stada (tak jak miało to miejsce przy niedawnym "upadku") ma być "karane" utratą tego stanowiska?

Proszę WAS o wypowiedzenie się w tym temacie!

_________________________________________________________________
Dziękuję za uwagę

Wasz kochany papcio
Baru Saya

6 komentarzy:

  1. 1. Logiczne wydaje mi się oddzielne traktowanie podpisania/niepodpisania tak jak mówisz, że jako odrębne, 3/3 - wypad, joł.
    2. Demokracja!
    3. W sumie jak nikogo nie znajdziesz to ja mogę jako rezerwowa pomoc być, taka ostateczna bo nie lubię mieć czegoś na karku :c
    4. Flash chat najprawdopodobniej definitywnie padł więc nie ma sensu nawet wchodzenie na niego ale może pokój niech wisi tak na zapas? Zawsze logi będą i w ogóle.
    5. Czekam. <3
    6. Rada Stada wydaje mi się byłaby dobra gdyby stado liczyło o wiele większą liczbę członków. I yep, wydalenie za zniknięcie. Znaczy nie tak, że nawet nie możesz się tym chwalić, tylko no. Własnie tak jak myślę. :c Zawsze będzie można coś demokratycznie a jak coś ważnego to rozmówki z zaufanymi osobami, nie wiem, wybranymi może spośród członków głosowaniem kto zasługuje na przynależność to "elyty"?

    Tristuś kocha Papcia Jednego ale Drugiego nie c:

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Zgadzam się z tym. Trzy minusy i osoba wylatuje.
    2. Osobiście mi piątek nie pasuje, ale w miarę możliwości postaram się być w inne dni.
    3. Niestety, zdolności artycztyczne to nie mój konik. Chętnie bym pomogła, lecz zwyczajnie się nie nadaje :(
    4. Ja na chat mogę wchodzić tylko na telefonie, a jest to możliwe tylko na chatzy, więc jeśli chodzi o flash-chat, to wolę jednak chatzy. Nie są może najcudowniejsze, ale mogę się chociaż zalogować
    5. Hm... Jeszcze się zastanowię nad tym czy chcę jakieś zadanie ;)
    6. Nie wypowiadam się, sprawa po części dotyczy mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zgadzam się z poprzednikami.
    2. Postaram się bywać.
    3. Ja się chyba nie nadaję. :c
    4. Flash mi nie działa, ale gdyby działał to chętnie bym do niego wróciła.
    5. Ja już się wpisałam. Widziałam, że jest tam już jakieś zadanie dla czujki, ale jeżeli mogłabym dostać jakieś bardziej konkretne, to byłabym wdzięczna.
    6. Myślę, że to bardzo zależy od indywidualnego przypadku. Zresztą ogólnie wygląda jakbyście mieli tutaj świeży początek, więc tym torem idąc, np. czy nie powinny wszystkie plusy iść od zera itd? Nie wiem w sumie, jako że nie należę tu długo, trochę dziwnie mi się wypowiadać w takich kwestiach.

    Velka

    OdpowiedzUsuń
  4. [A ja mam propozycję odnośnie wznowienia Sojuszy - może warto się tym zająć, by dać znać szerzej, że Stado żyje. Może ktoś się zainteresuje i postanowi dołączyć.
    Taka luźna sugestia, zrobicie z tym co chcecie.]

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Zgadzam się 3/3 minusy wylot, ale nie zgadzam się co do plusów. Plusy są za własną inicjatywę i pomoc dla stada, a skoro ktoś dołączył do stada, to powinien być aktywny i za co niby ten plus?
    2. Okazuje się iż piątek jednak jest ok, ale wiadomo nie zawsze będę mogła być.
    3. Mogę pomóc, coś wymyślić, ale nie chciałabym tego rysować. Nie jestem w tym mistrzem XD
    4. Cóż mam do tego czatu sentyment, ale jak tyle razy nawala to chyba sens jego posiadania jest znikomy.
    5. Luzik, ja n
    a pewno jedno gotowe wykorzystam, a o drugie poproszę w odpowiednim miejscu.
    6. Moim zdaniem ci którzy odeszli/zostali wyrzuceni powinni być zdjęci z tego stanowiska, ale z możliwością powrotu. Jednak ten ktoś musiałby od nowa na niego zapracować. Wyjątek moim zdaniem są osoby, które naprawdę przysłużyły się stado, chyba wiadomo o kim mowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. jestem za plusami i minusami
    2. Piątek pasuje ale i tak nie zawszę będę mógł być u mnie to różnie bywa
    3. niestety nie mam talentu malarskiego, ale za to mogę podsunąć kilka pomysłów
    4. dla mnie nie ma różnicy czy Flasch czy Chatzy
    5. chętnie mogę wykonywać jakieś zadania
    6. wydaje mi się że jest to jak na razie zbędne jest nas zbyt mało...

    OdpowiedzUsuń