17 stycznia 2015

Koniec Listy Obecności + koniec sondy.

Nie podpisali się:

6 komentarzy:

  1. Ja oczywiście na bloga zaglądam, ostatnio miałam nawał kartkówek sprawdzianów i innych podobnych rzeczy sprawdzających moją słabą pamięć do nauki i nie miałam czasu by wejść na chat. Spróbuję do ferii być aktywna. W 1 tydzień ferii możliwe że będę wisieć na chacie ale będę.
    Chciałam się zapytać co do zadań ;x bo widziałam że były propozycje ale nie wiem które ;x /etta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W porządku, rozumiem, że każdy ma realne życie, szkołę, naukę, itd. Tylko dobrze by było, jakbyś informowała, jeśli wiesz że nie będziesz mogła być aktywna przez dłuższy czas. (Nie musi to być nawet notka, wystarczy słowo do kogoś na chacie/gg, albo pod moją KP w komentarzu)

    Zadania dla Ciebie są już przydzielone, znajdziesz je tutaj http://herd-of-the-night.blogspot.com/2012/12/zadania-do-wykonania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. [Ja też jestem za tym, żeby event był w drugiej połowie lutego. Teraz Ci, którzy studiują mają niestety nawał nauki. :c /Serek ]

    OdpowiedzUsuń
  5. [Przepraszam, że nie dawałam znaku życia, ale ostatnio w moim życiu nie było za łatwo. Obiecuje, że się poprawie ;) ]

    Nike

    OdpowiedzUsuń