29 października 2014

Impreza Halloween'owa?

Witajcie, tak jak widnieje w tytule, piszę w sprawie okazji do imprezy jaką jest Halloween.
Wiem, że późno się z tym ogarnęłam, ale nie mam teraz nawet czasu, żeby myśleć o stadzie(co dopiero się udzielać). Jednakże, gdyby ktoś był chętny, żeby się spotkać i trochę razem posiedzieć i powygłupiać to zapraszam.
Co do terminu, to może być jutro, piątek, albo weekend, w godzinach wieczornych. Sama nie umiem podać daty kiedy by mi pasowało. Ale sobota raczej odpada. Jutro będę w domu najwcześniej 21:30, więc w sumie też kiepsko, a w piątek nie wiem o której będę w domu, także...

Dobra, wiem, kiepska ze mnie organizatorka. No ale mówicie po prostu kiedy i o której Wam pasuje, może uda nam sie jakoś zmówić, a jak nie, to trudno.




[ Przy okazji, jedzie ktoś może na Falkon do Lublina?~ ]

3 komentarze:

  1. Mi jak najbardziej pasuje piątek wieczorem, bowiem sobotę jadę odwiedzić rodzinkę na cmentarzach, a trochę ich tam mam. W niedziele wieczorem jadę do internatu i mam problem z współlokatorką, co do późnych godzin siedzenia na lapku.)// Arjuna

    OdpowiedzUsuń
  2. [Jutro odpadam, urodziny szwagierki, w so nie wiem, zależy jak to z grobami wyjdzie, ale jak już się pojawię to właśnie w sobotę, bo nd też odpada.]

    OdpowiedzUsuń
  3. (A mi sie plany pozmienialy i pasuje mi zarowno piatek, jak i sobota. Fenka tez mowila ze jej kazdy termin pasuje.)

    OdpowiedzUsuń