6 lipca 2014

KONKURS: Wakacyjny event.

 Jako, że nie udało nam się przeprowadzić konkursu podczas imprezy, trzeba sobie poradzić jakoś inaczej.

~ KONKURS ~

Żeby przybliżyć Wam, o czym właściwie mowa, pozwolę sobie zacytować słowa Rakshy: 
"Organizujemy konkurs na obmyślenie tematu przewodniego eventu, innego konkursu, gry na chacie, które miałoby odbyć się w wakacje i z nimi być związane. Chcemy, byście ruszyli z burzą mózgów i zaproponowali coś, czego jeszcze nie było, a nadawałoby się na wspólne spędzenie czasu czy przyjacielską rywalizację. Musicie także obmyślić wszystkie atrakcje, jakie miałyby temu towarzyszyć. Słowem - zrobić plan zorganizowania takiego eventu, czy co tam wpadnie Wam do głowy.

 Najciekawszy i najbardziej oryginalny, a także najlepiej przemyślany pomysł wygra i będziecie mogli go zorganizować, kiedy zechcecie - oczywiście w czasie wakacji, jako że cała impreza pod tym hasłem się odbywa.  Jeśli z różnych powodów nie będziecie chcieli podjąć się organizacji, ale będziecie chcieli pomysł przedstawić i on wygra, wtedy Aldieb bądź ja możemy zająć się organizacją, także - do boju!
`Raksha

Swoje pomysły przesyłajcie na e-mail Rady Stada: radahotn@gmail.com
Zostaną one opublikowane w notce, a następnie odbędzie się głosowanie za pomocą sondy, gdzie wygrywa oczywiście pomysł z największą ilością głosów.

Czas na zgłaszanie swoich pomysłów macie do 25 lipca (piątek) - czyli prawie 3 tygodnie!
W ciągu następnego tygodnia odbędzie się głosowanie.

Mam nadzieję, że aktywnie weźmiecie udział w konkursie, a także w zaplanowanym evencie i że wszyscy będą się przy tym dobrze bawić. ;)

2 komentarze:

  1. [ Coś tam wysłałam, ale jest to raczej wstęp do eventu, nie wiem jak to powinno być napisane więc przydałby się jakiś przykład czy coś. ]

    OdpowiedzUsuń
  2. heh sama nie mam pomysłu i już po, le ja zapłon XD

    OdpowiedzUsuń