25 grudnia 2013

Wesołych Świąt.

Tak, jak w tytule, Wesołych Świąt wszystkim. I udanego sylwestra.

Wybaczcie za mało wylewne życzenia, nie jestem w tym najlepsza.



Przy okazji, nie będzie mnie aż do nowego roku, wyjeżdżam. A potem też raczej nie będę zbyt często zaglądać. Matura coraz bliżej, a do nauczenia materiału wciąż dużo... Także z tą moją aktywnością różnie może bywać, chociaż pewnie od czasu do czasu wpadnę.

Ach, i cieszę się, że pomysł na obchodzenie rocznicy wypalił. Naprawdę, bardzo miło było czytać wszystkie wasze notki. I szkoda, że w tym roku nie udało się zorganizować stadnej wigilii. Cóż, miejmy nadzieję, że przetrwamy wystarczająco długo, by móc nadrobić to w następnym roku.

4 komentarze:

  1. Wzajemnie, Alutko. Wzajemnie c:

    OdpowiedzUsuń
  2. [Ano, wzajemnie, wzajemnie, na pewno przetrwamy ;)]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Wszystkim życzę wesołych świąt. Mam nadzieję, że jakoś się ożywię w przyszłym roku, choć niestety mnie też czeka matura. /Serek.]

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Tak, mnie również nie ominie owy "egzamin dojrzałości" huh. Co nie zmienia faktu, że i ja nie zamierzam znikać. Wesołych Świąt! ]

    OdpowiedzUsuń