26 grudnia 2013

Tak jakby organizacyjna...

    Ano, nie jestem pewna, czym upoważniona do tworzenia notek organizacyjnych, jednak coś mi się wydaje, iż takowa potrzebna, a że Aldieb nie ma czasu, to pomyślałam "dlaczego by nie?" - najwyżej mnie zlinczujecie i usunę.

    A więc: 
    Stadne opowiadanie.
    Jeśli dobrze pamiętam, zadania zostały już rozdzielone i można z nim ruszyć dalej. Podejmuję się napisania kolejnej części, w której wykonam swoje zadanie - nie jestem w stanie określić, kiedy dam radę ją napisać, ale postaram się by była w miarę klarowna i by zaraz kolejna osoba mogła ruszyć ze swoją. Na następną proponowałabym Dalię, a potem mogę razem z Baru wyruszyć, ponieważ jego zadanie jest dość ciężkie - a może ktoś jeszcze chciałby się zgłosić do kompani i dostać coś do odnalezienia? Póki co ja szukam poroża Kirina, Dalia skorupy Żmijoptaka, a Baru kolca grzbietowego Smoka Norweskiego, a jeszcze wiele zostało - mogę przydzielić przy pisaniu następnej części. Wszystko jeszcze do ustalenia, więc chętnych proszę o wzmiankę w komentarzu, a z Waszą dwójką też muszę to jeszcze uzgodnić.

    Andrzejki
    Rozumiem, że się odbyły, stąd me pytanie - mógłby ktoś napisać niewielką relację? Tak, żeby po prostu napisać, co się działo, jakie wrażenia, może być kilka zdań, ale miło by  było o tym przeczytać. Oczywiście nikogo do tego nie zmuszam.

    Impreza Noworoczna
    Ano, o ile dobrze pamiętam, w zeszłym roku wyszła świetna. Dla przypomnienia napiszę, że wtedy wszyscy przyszli w ludzkiej postaci i maskach, organizowane były dwie gry niespodzianki - których niestety nie pamiętam za bardzo - a o północy wszyscy zdjęli maski i pokazali swe prawdziwe twarze. Wszyscy byli incognito w ten wieczór i pomysł wypalił, może by tak spróbować czegoś podobnego w tym roku? Dajcie mi znać, czy chcecie zwykła imprezę, czy może właśnie w tym stylu, czy wyprawę, może jakie gry i atrakcje? - jak już zobaczę Wasze pomysły, opinie to napiszę osobną notkę i spróbuję zorganizować, co Wy na to? Proponowałabym wstępny termin 30 - tak jak w zeszłym roku.

    Także to chyba tyle z mojej strony, a Liście Obecności nie będę się wypowiadać, bo nie należę do Rady, jeśli pominęłam coś istotnego, dajcie mi znać tu pod notką. Cieszę się, że mimo wszystko blog trochę ożył dzięki tym notkom z okazji 6 rocznicy - tyle nowych notek już dawno tu nie było ;p
     Pozdrawiam kochani i dziękuję za uwagę.





6 komentarzy:

  1. [ Co do Stadnego Opowiadania, spoko, myślę, że dobrze by było pisać po kolei, tak aby zadania tworzyły jakąś spójną całość. Jak najbardziej pasuje mi opcja, abyś Raksh poszła ze mną heh. Oczywiście pomoc innych też mile widziana. Andrzejki hmm... prawdę mówiąc były, ale dwuosobowe. Nie bardzo wiem jak zajrzeć do chata z tamtego dnia, tak samo jak jeszcze nie ogarniam tego, że jestem adminem heh, a więc albo mnie ktoś oświeci albo ta kwestia leży w łapach Al. Za imprezą noworoczną jestem jak najbardziej za, 30 mi pasuje, w zeszłym roku mnie nie było, a więc osobiście jestem też za powtórzeniem balu maskowego. Można też zaprosić inne stada. Chwilowo nie mam pomysłów, w domu co chwile goście, a w głowie mam kolejne opowiadanie, ale jak tylko je napiszę i skończy się ta cała świąteczna bieganina to zapewne zaproponuję jakieś atrakcję na Nowy Rok. ]

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Gdyby mi się chciało to pewnie bym coś napisała ale nie chcę psuć niczego swoim brakiem talentu.
    Nowy Rok pewnie i tak nie wypali, ale spróbować można. Chociaż w kilka osób wiele się nie zrobi. można zrobić jakieś zabawy, bal maskowy i coś.
    A innych staad nie ma co zapraszać bo ich nawet nie ma praktycznie. ]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Ja chętnie wpadnę, jeśli tylko będę mieć taką możliwość. Raczej powinnam mieć. No, ale różnie to zawsze wypada, także nie obiecuję./ Serek.]

    OdpowiedzUsuń
  4. [Hm, cóż, troszku mało się Was wypowiedziało, ale chyba wiem, co zrobić.
    Notkę o imprezie noworocznej napiszę jeszcze dzisiaj i myślałam, by zrobić zwykłą "imprezę" - wtedy nawet w kilka osób będzie się można świetnie bawić - a bal maskowy dajmy na to gdzieś w okolicy karnawału? Może więcej ludzi akurat będzie aktywnych i wtedy też można by zaprosić inne stada. Także pomysły na atrakcje i różne takie już pod notką albo jeszcze tutaj, jeśli nie zdążę jej dzisiaj napisać ;p
    Baru, opowiadaniem stadnym się jeszcze zajmiemy.
    Asmo - nawet tak nie pisz, jeśli tylko chcesz, zgłaszaj się do opowiadania i koniec, kropka, niczego tam nie ma do psucia, wystarczy umieć sklecać zdania ;p]

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Bardzo dobrze, że napisałaś organizacyjną, bo zdecydowanie była potrzebna.

    Co do imprezy noworocznej, jestem zdecydowanie za, ale nie wiem czy będę mogła się zjawić, ponieważ będę wtedy u Szery. Więc wszystko zależy od tego, czy ona będzie chciała też wpaść i czy będziemy miały dostęp do komputera.
    Ach, i jeszcze jedna sprawa - jak będziesz pisać notkę o imprezie, to poproś wszystkich, żeby dawali propozycję utworów do playlisty(coś takiego jak było na Halloween). Jutro, albo w poniedziałek rano dałabym Wam do niej link. c:

    Jeżeli chodzi o stadne opowiadanie, to ja się nie wypowiadam. Od początku nie brałam w tym udziału i nadal nie wiem o co w nim chodzi i w dalszym ciągu nie przeczytałam z niego nawet jednej części.

    Andrzejki... hm, mogę po prostu wkleić do notki logi z tamtego dnia, bo w opisywaniu wydarzeń nie jestem najlepsza (kiepska, bardzo kiepska pamięć).
    Baru, co do Twojego admina - masz tylko możliwość banowania na chacie oraz zmieniania ludziom kolorów. Do wszystkich ustawień oraz logów ma dostęp tylko osoba, na której nicku chat został założony. W tym wypadku Aspeney... całe szczęście, że po tych wszystkich latach nadal pamiętałam hasło. XD
    No, więc jeśli zwykłe wklejenie logów Wam pasuje, to mogę to zrobić.

    Jeżeli zaś chodzi o Listę Obecności, to proponuję, żeby tym, którzy się nie podpisali wlepić minusy. Jeżeli na następnych listach też nie będę się podpisywać, w końcu wylecą.
    I zastanawiam się co zrobić z Dag. Niby jest w nieobecnościach, ale nie ma jej już bardzo długo i od dawna nie było od niej żadnego znaku życia. A też nie mogę znaleźć nigdzie żadnej notki, czy innej informacji, gdzie by pisała o swojej nieobecności i jak długo ona miałaby trwać.

    Ach, i tak przy okazji, ktoś musi wymyślić zadanie dla Sunflower. Sama próbowałam, ale nic nie przychodziło mi do głowy. I chyba moje i Rakshy zadanie musimy sobie same zaliczyć, bo nie ma kto inny tego zrobić.^^"]

    OdpowiedzUsuń
  6. [Okey, zanotowałam wszystko.
    Dobrz, to odpuśćmy te Andrzejki, trudno się mówi.
    Co do Listy Obecności to się zgadzam całkowicie, a Dag... Według mnie to Error ją usprawiedliwiła jakiś czas temu, a sama Dag nie dała żadnego znaku, więc chyba może uznać, że po prostu dawno jej tu między nami nie było i jeśli nie daje znaku życia, to nie chce się pojawić albo nie może.
    Mi się tam wydaje, że spisałyśmy się na medal ^^ Spróbuję wymyślić jakieś zadanie, może akurat coś przyjdzie mi do głowy...]

    OdpowiedzUsuń