28 grudnia 2013

Powitanie Nowego Roku

 Powitanie Nowego Roku
Panie, panowie.
W najbliższy poniedziałek - 30 grudnia, o godzinie 21:05 oficjalnie zaczynamy zabawę, w celu godnego pożegnania przemijającego i powitania nadchodzącego Roku.

Zeszłoroczna zabawa odbyła się w klimacie nieco tajemniczym, jako że wszyscy ubrali maski i pojawili się pod innymi imionami, teraz jednak rezygnujemy z tego. Każdy jest mile widziany na polanie, przy wcześniej rozpalonym ognisku, w jakiekolwiek formie przybędzie. "Na luzie i bez spiny" czyli po prostu dobra zabawa w gronie przyjaciół.
Atrakcje, gry przeróżnej maści, co komu tylko do głowy przyjdzie - pokaz magii, gra w butelkę, tańce i hulanki. Powspominamy miniony rok przy zacnych trunkach i lampką szampana dokładnie o północy, w akompaniamencie kolorowych sztucznych ogni, powitamy Nowy Rok.

Wyprawa po najpotrzebniejsze trunki dzień wcześniej, czyli jutro (29.12.) ok. godziny 18:00 dla chętnych, by wybrać się do ludzkiego miasta.

W komentarzach podajcie propozycje piosenek do imprezowej playlisty, co byśmy mieli do czego się bawić. Propozycje na różne gry i zabawy również mile widziane.

Cieszmy się i bawmy się - hulaj dusza, piekła nie ma, nieprawdaż?
Zapraszam.

14 komentarzy:

  1. [ Jutro nie dam rady wybrać się po trunki - imieniny brata, ale na naszym sylwestrze zapewne się pojawię. A moje propozycje żywotnych piosenek to Windows Down oraz In The Summer Time. Co do zabaw, nadal pustka w głowie. ]

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Pozwoliłam sobie zaprosić HOLS na naszą imprezę, mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. Kiedyś mieliśmy z nimi dość bliski kontakt, przyjaźniłam się z ich poprzednią przywódczynią i koleguję się z obecną. No i mieliśmy kiedyś sojusz, który warto by było odnowić. Po za tym, im więcej osób tym lepiej. c:

    Baru, wiesz, ja się staram być w miarę tolerancyjna, ale serio... Big Time Rush? x_x ]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Nie wiem nawet, czy się ta wyprawa odbędzie, zależy ile osób przyjdzie.
    To super, ja nie znam innych stad, więc nie mogłam zaprosić, a im nas więcej, to lepiej. Dziękuję, jestem również za odnowieniem sojuszu.

    A co do piosenek to proponuję krążek Punk Goes Pop 5 - popowe kawałki w nieco bardziej rockowym klimacie, wielu moim znajomym się podoba, nawet jeśli słuchają zupełnie innej muzyki ;)]

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Okej, w tej chwili playlista wygląda tak: https://www.youtube.com/playlist?list=PLfccN0PZRipV4o2jmr_jlcw92C3KuDfGj&feature=mh_lolz

    Jeżeli mam coś pozmieniać to mówcie. Dodałam dość sporo od siebie, więc jeżeli coś Wam bardzo nie pasuje, to nie ma sprawy, usunę. ]

    OdpowiedzUsuń
  5. [Jeśli dodasz Payphone i One More Night z krążka Punk Goes Pop 5 to ja będę zadowolona, reszta piosenek ani mnie grzeje, ani ziębi, więc są mi raczej obojętne z racji, że aktualnie sama nie wiem, czy będę w ogóle słuchać, zobaczy się, jak to z tym będzie ;)]

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Dodałam Payphone, ale tego drugiego nie widzę. ]

    OdpowiedzUsuń
  7. [Właście, teraz się mi przypomniało - w linkach na blogu jest cały czas stary czat (gdzie jeszcze Baru i ja nie mamy adminów), więc przydałoby się to w końcu zamienić. No i rozumiem, że zabawa odbywa się na nowym, tak?]

    OdpowiedzUsuń
  8. [ Jak to...? Już dawno wstawiłam link do nowego chatu. Baru ma tam admina, Ty niestety jeszcze nie, ponieważ nie mogłam Cię nigdy złapać na chacie, a nie pamiętałam Twojego nicku. ]

    OdpowiedzUsuń
  9. [Hm, czyżbym ciągle wchodziła na zły? Widocznie mam admina na jeszcze innym czacie, huh, ciekawe... No nic, trochę się zamieszałam, trudno.
    Nick mam taki sam, jak imię mojej postaci, czyli po prostu Rakshasha ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [I jak byś mogła, podaj mi tutaj link do tego chatu, bo jakoś ciągle mi coś nie pasuje. Wybacz za to zamieszanie, po prostu już wolę się upewnić, że będę na odpowiedni wchodzić :)]

      Usuń
    2. http://flash-chat.pl/chat.php?chatID=stado_smierci

      Usuń
    3. [ I dodałam Cię już do adminów. ]

      Usuń
  10. Aha, spoko. A ja byłam w gościach, kurwa, znowu mnie coś omija. Co ze mnie za członek :c

    OdpowiedzUsuń