17 listopada 2013

Lista Obecności

16 komentarzy:

  1. [Obecna, cały czas, choć aktywna średnio niestety.
    Na organizowanie andrzejek chyba troszku za późno, aczkolwiek nie jest to zły pomysł - myślałam już o tym również.]

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Obecny. Co do andrzejek, mnie zapewne nie będzie, przynajmniej 30. ]

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Może to być nawet zwykłe ognisko, na którym zostaną zorganizowane różnego rodzaju wróżby. Po prostu, żeby się razem spotkać, zawsze jak jest jakaś okazja, to jakoś tak łatwiej.~ ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [I to jest bardzo dobry pomysł, takie tylko bardziej "oficjalne" ognisko i wróżby w międzyczasie - jestem na tak. Myślę, że trzydziestego spokojnie dam radę się zjawić.]

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecna, a co do andrzejek- jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem. Zaglądam na bloga, ale tylko tak pobieżnie.
    Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ich bin da.
    Wątpię, żeby cokolwiek wypaliło. Będą ze cztery osoby i po dwóch godzinach koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadaj Smosia. 4 osoby i 2 godziny ogniska są całkiem w porządku. Ostatnim razem było fajnie, więc nie marudź.

      Usuń
    2. No cóż, i tak pewnie nie wypali ale pomarzyć można.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pierdolę, znowu. Jest sens, żebym się odpisywała? Bo nie wiem. Bo znowu będę się udzielać tydzień/dwa i pójdę spać ;_;

    OdpowiedzUsuń