5 lipca 2013

Organizacyjna + zlot

Dobra, pyszczki. Trzeba powiedzieć, co się zdziałało.

Regulamin został zmieniony.
Może nie są to jakieś radykalne zmiany i nie skróciłam go bardzo. Ale sądzę, że jest bardziej... przyjazny. W końcu nie każdy, dołączając, liczy na sztywne reguły; nie każdy rozumie pewne słowa - co nie znaczy, że jest ułomny. No cóż, mam nadzieję, że jest dobrze. Proszę Was o przeczytanie i wyrażenie swojego zdania c:

Hierarchia uproszczona.
W miarę się to ukróciło i wyklarowało. Chyba. Dodałam, iż można zająć tylko dwa stanowiska.
Zadania pozostały - co też zostało uwzględnione. Od tej pory proszę się o nie zgłaszać c: Postaram się wszystko uzupełnić. Link do zadań znajduje się w zakładce Hierarchia.

Pamiętnik - w trakcie. Mimo wszystko, to około 600 postów. Powoli to idzie, ale wrodzone lenistwo stara się wiązać mi łapki. Co w sumie się udaje. Aczkolwiek walczę.

Sonda.
No cóż. Wyszło śmiesznie, bo i Syriusz i Error mają po 33% głosów, co jest najwyższym wynikiem. Tak więc będą DWA wywiady! c: Najpierw Error, bo kobiety mają pierwszeństwo. Potem Syriusz. Pierwsza na upierdliwego stręczyciela zgłosiła się Tiff, ale nie wiem, czy podoła, bo wyjeżdża. A może ktoś inny chce zadawać pytania, jeśli Tiffany nie będzie mogła?

Zlot 

Odbędzie się 9 lipca (wtorek) o godzinie 12
Nie wiadomo, czy tajny plan wypali, ale mimo wszystko, przygotowywanie strojów jest aktualne C: 
Więcej TUTAJ


PRZYPOMINAM, ŻE 7 LIPCA JEST OFICJALNE ROZPOCZĘCIE LATA. W miarę możliwości zapraszajmy inne stada.
Więcej TUTAJ


No, i w sumie to by było chyba na tyle.
Jak o czymś zapomniałam, to będzie edit.
Dobrej nocy, pyszczki!

7 komentarzy:

  1. [Regulamin nie za długi, nie za krótki. Moim zdaniem nie ma się do czego przyczepić. Co do zadań..? Zgłaszać się pod hierarchią?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Tak, jak napisane: pod hierarchią. Wszystko dotyczące hierarchii i zadań będzie w zakładce "Hierarchia". Pomalutku, ale wszystko się ogarnie. ]

      Usuń
    2. [Zmieniło się - czytaj Hierarchię i zadania]

      Usuń
  2. [ A właśnie miałam pisać przypomnienie o jutrzejszej imprezie...No nic, teraz muszę się tylko przygotować. Regulamin przeczytałam, żadnych uwag nie mam, jest akurat w sam raz. Co do zadań, zajrzałam tam, poczytałam i mam pewne pytania. Po pierwsze, moje zadanie jest ostatnie i miałam wykonać je razem z Kayoko, której już niestety nie ma, więc mam napisać je sama, opisując po kolei jej część razem ze swoją? No i wydaje mi się, że ostatnie zadanie dla szpiega powinno odbywać się równolegle z moim, przez to co ustaliliśmy wstępnie pod poprzednim moim zadaniem i co potem jakby potwierdził Seth w swoim. Wtedy szpieg napisałby ostatnią, zakańczającą notkę, tak myślę. Trochę pokręciłam, wiem, ale mam nadzieję, że zrozumiesz zamysł. Przepraszam, jeśli robię zamieszanie, jednak lubię mieć czysty obraz sytuację.
    W każdym razie, chyba trochę odbiegłam od tematu, huh. W sondzie to się chyba trochę z wynikami pomyliłaś, bo teraz patrząc, widzę, iż to Asmodeusz i Syriusz mają po 22%. ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [A faktycznie, co do sondy... Cóż, patrzyłam jakiś czas temu. Co nie zmienia faktu, że są dwie osoby do przesłuchania. Miło, że zwróciłaś uwagę, dziękuję.
      Co do zadań - nie wiem jeszcze. Wyjaśni się w najbliższym czasie.]

      Usuń
  3. Tiff postara się zrobić przynajmniej jeden wywiad o.o'
    M. Na zlocie będzie na pewno i na pewno w swoim pseudo przebraniu.
    A na rozpoczęciu lata postara się być, ale pewnie się spóźni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń